الان دانلود
الان دانلود

الان دانلود

سایت های دیگر ما

ویو گیم

نقد و برسی بازیها

کلیک کنید


گیم دانلود

دانلود بازی برای کامپیوتر و اندروید

کلیک کنید


افسانه کهن

همراه شما در بازی league of legends

کلیک کنید

خشن ترین بازی های رایانه ای تاریخ

خشن ترین بازی ها

" style="max-width: 100%; display: block !important;" />SOF

10- Soldier Of Fortune

این بازی ساخت شرکت Raven Software و در سال 2000 منتشر شد. در این بازی سیستم گرافیکی جدیدی با نام GHOUL عرضه شد که بدن کاراکترها را به 26 قسمت تقسیم بندی می کرد که به هنگام برخود گلوله و اجسام مختلف به آن ها بسته به نوع و زاویه ضربه وارده، اجزا بدن آن ها از هم گسیخته می شد. این ویژگی گرافیکی باعث بوجود آمدن صحنه هایی به شدت خشن و خون آلود در طول بازی می شد.

داستان بازی، جریان دزدیده شدن یک سری صلاح های اتمی توسط نئونازی های آلمان را روایت می کند و بازیکن در قالب گروهی ضد تروریستی وارد ماجرا می شود. این بازی به خاطر نحوه کشته شدن کاراکترها و دشمنان جزو خشن ترین بازی های تاریخ بازی های رایانه ای به شمار می رود.

" style="max-width: 100%; display: block !important;" />GOW

9- Gears of War

این سری از بازی ها که توسط شرکت مایکروسافت منتشر شده است یکی از خشن ترین بازی های رایانه ای به حساب می آید و قسمت چهارم آن به زودی برای کنسول Xbox One منتشر خواهد شد. سبک بازی تیراندازی سوم شخص بوده و نحوه از بین بردن دشمنان در این بازی بسیار خشن است. به طور مثال شخصیت اصلی داستان با فرو کردن اسلحه خود در بدن دشمنان شروع به تیراندازی می کند و قطعات بدن و خون او را بر روی صفحه نمایش می پاشاند. اسلحه مشهور بازی های خشن (اره برقی) در این بازی نیز به چشم می خورد!

" style="max-width: 100%; display: block !important;" />Car

8- Carmageddon

این بازی مسابقه ای اولین بار در سال 1997 توسط شرکت Stainless Games تولید شد. در این بازی شما به عنوان راننده اتومبیل در مسابقه ها شرکت می کنید و با شکست دادن رقیبان برنده می شوید. نکته ای که این بازی را به عنوان هشتمین بازی خشن تاریخ در فهرست ما قرار می دهد، نحوه امتیازگیری در این مسابقه بوده که با زیر گرفتن عابرین پیاده حاصل می شود. به عبارتی هر چه بیشتر انسان ها را زیر بگیرید، امتیاز و زمان بیشتری به شما تعلق می گیرد. همانطور که می بینید این بازی الگوی مناسبی برای آموزش رانندگی به جوانان محسوب می شود!

" style="max-width: 100%; display: block !important;" />Madworld

7- MadWorld

کنسول Wii همیشه نماینده بازی های رایانه ای خانوادگی و مناسب برای همه گروه سنی بوده است. اما تنها چیزی که در بازی MadWorld وجود ندارد همین موارد است! این بازی در سال 2009 توسط شرکت Sega منتشر شد. فضای بازی شباهت زیادی به فیلم شهر گناه (Sin City) ساخته فرانک میلر دارد. شهر خیالی وریگان توسط تروریست ها تسخیر شده و در آن حمام خونی از شهروندان معمولی به راه افتاده است. در این میان تروریست ها مسابقه ای تلویزیونی ترتیب می دهند که در آن شرکت کننده ها باید با یکدیگر به مبارزه بپردازند و آخرین بازمانده پس از کشتن بقیه مقدار کلانی پول جایزه می گیرد. شما نقش یکی از این مبارزان را بر عهده دارید که یکی از دستهایش را به یک اره برقی پیوند زده است. کاری که قرار است با این اره برقی انجام دهد نیازی به گفتن ندارد.

" style="max-width: 100%; display: block !important;" />Deadspace

6- Dead Space

این سری از بازی ها طی سال های 2008 تا 2013 توسط شرکت Electronic Arts منتشر شدند. داستان این بازی ها در قرن 26 اتفاق می افتد. در آن زمان انسان ها به فضا سفر کرده و در مکان های مختلفی از آن ساکن شده اند. صحنه های کشته شدن شخصیت های داستان توسط موجودات فضایی بی شک از خشن ترین صحنه های بازی های رایانه ای به شمار می آید. قطع شدن سر و اعضای بدن آن ها توسط موجوداتی که شبیه حشرات عظیم الجثه هستند و سپس تغذیه از بدن های آن ها مو را به تن انسان سیخ می کند.

" style="max-width: 100%; display: block !important;" />thrill

5- Thrill Kill

این بازی در سال 1998 در سبک مبارزه ای توسط شرکت Paradox Development تولید و وارد بازار شد. بسیاری از منتقدین بازی های رایانه ای Thrill Kill را یک کپی خشن از بازی Mortal Kombat می دانند (که البته خود این بازی نیز در زمره بازی های خشن رایانه ای محسوب می شود). در بازی Thrill Kill چهار بازیکن در اتاقی در بسته به مبارزه با یکدیگر می پردازند. آن ها می توانند سلاح های مختلفی از قبیل چاقو، سرنگ، شاخ گاو و… برای مثله کردن مبارزان دیگر به کار گیرد. خشن ترین قسمت این بازی ضربه های نهایی (Finishing) آن بوده که شامل صحنه های به غایت خشن و ضد اخلاقی است.

خشن ترین بازی ها

" style="max-width: 100%; display: block !important;" />CODMW2

4- Call of Duty: Modern Warfare 2

خب من هم می دانم که در جنگ قرار نیست نقل و نبات پخش کنند و آنچه نصیب آدم می شود فقط گلوله و رنج و عذاب و مرگ و آوارگی است و راستش اصلا هم انتظار ندارم که یک بازی کامپیوتری در مورد جنگ چیزی غیر از این را نشان بدهد. اما COD: MW2 که در سال 2009 توسط کمپانی Activision منتشر شد، خشونتی وصف ناپذیر را در یکی از سکانس های مشهور خود به نمایش می گذاردقسمتی که شخصیت اصلی داستان بوسیله اسلحه رگبار تمام اتوماتیکش به کشتار شهروندان معمولی و بی دفاع در فرودگاه می پردازد. این صحنه باعث بوجود آمدن مناقشات زیادی در بین مخالفین بازی های رایانه ای و موافقین آن ها در گرفت. اما من نیز به عنوان یکی از موافقین سرسخت بازی های رایانه ای، در مقابل این صحنه کشتار جمعی بازی COD: MW2 کاملا متحیر شده ام! بسیاری این صحنه وحشتناک را از عوامل انگیزه دهنده به قاتلان و تروریست ها می دانند که در مواردی خود این قاتلین نیز به آن اعتراف کرده اند. به عنوان مثال آندره بریویک، شخصی که در نروژ به به کمپ اردوگاه دانش آموزان و والدین آن ها حمله مسلحانه کرده بود، این بازی را یکی از انگیزه های خود معرفی نمود.

 

" style="max-width: 100%; display: block !important;" />manhunt

3- Manhunt

این بازی که توسط شرکت Rockstar در سال 2003 و 2004 تولید و به بازار عرضه شد، بی شک یکی از خشن ترین بازی های رایانه ای موجود است. در این بازی شما به عنوان یک زندانی محکوم به اعدام باید از زندان فرار کنید و افرادی را که در مقابل آزادی شما قرار می گیرند به طرز وحشیانه ای بکشید. این بازی فقط یک حق انتخاب برای شما قائل است، آن هم حق انتخاب ابزاری که می خواهید با آن بقیه را به قتل برسانید! این ابزار شامل اره برقی، چاقو، داس، چکش، چوب بیس بال، شمشیر و … بوده و یکی از بدترین نحوه به قتل رساندن دشمنان، استفاده از کیسه پلاستیکی است که احساس وحشت عجیبی در کاربر ایجاد می کند. در این بازی انواع و اقسام نحوه های آدم کشی آموزش داده می شود و صحنه هایی همچون تماشای به قتل رساندن تک تک افراد خانواده شخصیت اصلی داستان توسط او در تلویزیون حقیقتا اعصاب بازیکن را درب و داغان می کند. این بازی را علاوه بر قرار دادن در مقام سوم فهرست مان، مستقیما به سطل آشغال می اندازیم!

" style="max-width: 100%; display: block !important;" />Hatred
 

2- Hatred

این بازی به غایت خشن در 1 ژوئن 2015 توسط شرکت Destructive Creations منتشر شد. داستان این بازی، جریان زندگی یک بیمار روانی و قاتل وحشی به نام Crusader (به معنی سرباز جنگ های صلیبی) است که نسل کشی عظیمی در نیویورک به راه می اندازد و هر پلیس یا شهروندی را که در مسیر او قرار می گیرد به طرز وحشیانه ای به قتل می رساند. صدای التماس شهروندان که در مقابل او از عبارت “تو را به خدا مرا نکش” استفاده می کنند و بلافاصه شلیک گلوله یا فرو کردن چاقو در سر و قلب آن ها آنقدر آزار دهنده است که کمتر کسی حاضر به ادامه بازی می شود. این بازی به دلیل این داستان سادیستی و صحنه های بسیار خشن موجود در آن در مقام دوم فهرست ما قرار می گیرد. اگر نگران سلامتی اعصاب و روان خود هستید، دور این بازی خط بکشید.

 

" style="max-width: 100%; display: block !important;" />Postal 2
 

1- Postal 2

Postal 2 بازی تیراندازی اول شخص تولیدی شرکت Running With Scissors است که در سال 2003 به بازار آمد. در نگاه اول، از نام کمپانی تولید کننده این بازی (به معنی دویدن با قیچی) می توان دریافت چه چیزی در انتظار ما خواهد بود! در این بازی شما نقش شخصی به نام Postal Dude را دارید که همراه با همسرش در خانه ای زندگی می کند. او موظف است یک سری وظایف روزانه را که توسط همسرش به او واگذار می شود انجام دهد. این وظایف مانند خرید کردن، به کلیسا رفتن و … کارهای ساده روزمره ای به حساب می آیند و تا اینجای کار هیچ مشکلی در خصوص این بازی وجود ندارد. اما روش انجام این وظایف بر اساس خواست بازیکن می تواند بی اندازه خشن باشد. از تکه تکه کردن شهروندان معمولی تا آتش زدن حیوانات مختلف. از منفجر کردن مردم عادی تا بریدن سرهایشان و فوتبال بازی کردن با آن ها. در یک کلام: این بازی به شدت وحشتناک است و هیچ حد و مرزی در خشونت ورزی برای آن تعریف نشده است. به طوری که این بازی فقط برای جامعه گریزان افراطی لذت بخش خواهد بود.

بی هیچ شکی، Postal 2 خشن ترین بازی تاریخ بازی های رایانه ای است و در فهرست ما نیز در مقام نخست قرار می گیرد. توصیه دوستانه ما به شما علاقه مندان به بازی های کامپیوتری این است: هرگز به این بازی نزدیک هم نشوید!

در پایان، از شما همراهان ویندوزسنتر می پرسیم: شما کدام یک از بازی های فهرست خشن ترین بازی های ما را بازی کرده اید؟ احساس خودتان به هنگام بازی کردن آن ها را در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید.

منبع : www.windowscenter.net

ثبت نام به عنوان تبلیغ کننده کانال

با کلیک بر روی لینک زیر یعنی دکمه submit می توانید با ارسال تبلیغ خود به 

https://t.me/downloadnowfablogskycom

 در تلگرام و بعد از تایید در کانال نمایش داده خواهد شد.

submit